Monday, January 30, 2012

Temuramah bersama Amirul "Alex" Syazwan

Lokasi:


     

Situasi: Jam menunjukkan pukul 12.30 malam, penemuramah merasa gelisah kerana Amirul tidak muncul2 lagi selepas sejam seperti yg dijanjikan. Sambil menguyah karip dan menikmati cendol pulut,tiba2 penemuramah terkejut apabila Amirul tiba2 sahaja muncul dari sebuah lorong gelap,sambil membetulkan zip seluarnya. Berikut adalah sesi temuramah bersama Amirul Alex Syazwan, pemain pertahanan UPGFc tersebut:

Penemuramah: Wakdehell mengggg???

Amirul: Ada hal skit la,sori lmbt,heuheuheuheuuuu

Penemuramah: Ok mari kita mulakan temuramah kita.Apakah pendapat anda mengenai skuad terbaru UPGFc?

Amirul: Saya brpendapat bhw skuad baru ini sgt mantap dan mempunyai peluang untuk memberi cabaran yg kuat bagi musim ini. Walaupun saya tidak lagi mencapai impian untuk menjadi seorang pemain sayap,tapi saya sdg berlatih dgn gigih supaya sy boleh menjadi seperti david villa,alexis sanchez dan juga fernando torres.

Penemuramah: *Tengah kunyah2 karipap..Eh dah habis ckp dah?Oh begitu. Sejak tiba ke kelab ini dari kelab Portugal Sporting Lisbon, apakah pendapat anda mengenai rejim latihan bagi kelab ini?

Amirul: Oh, bagi saya kelab ini sgt bagus setiap sesi latihannya, sejak berlatih bersama kelab ini saya berasa lebih yakin dgn penampilan saya,dan disini juga lebih ramai gadis2 yg menggilai saya,cuma kaki saya je yg xckup pnjg kdg2.

Penemuramah: *menganjing tunjuk2 kaki. Dengar cerita seorg pemain lain dlm pasukan ini menyarankan awak lebih selalu ke gym,apa yg brlaku sbnrnye?

Amirul: Sbnrnye saya rasa dia tu jeles dgn bentuk badan sasa saya yg seperti arnold schwarzenegger,eh tiba2 saya tahu eja pula nama tu. Saya xberminat sgt dgn gym sbnrnye,saya lebih suka workout dgn mengangkat tiang bendera kat dataran merdeka tu,ringan sikit. *usyar2 "awek" yg berada di kawasan sekeliling

Penemuramah:Encik,attention pls?dgr cerita anda ke China baru2 ini..Nak join anelka dgn drogba ke?

Amirul:Budak chelsea 2 ekor tu?plsssss..sbnrnye saya ke sana untuk merasa itik peking,dngr cerita diorg ckp sedap,tp panas sgt.melecur lidah saya waktu itu.

Penemuramah:Encik ni,bijak btul,kenapa la xrendam je rambut encik kt dlm minyak?baru mcm rawatan minyak panas.

Amirul: hehehe kenapa lah saya xtrfikir ye,erm sengal juga saya ni.. 

Penemuramah:Encik ni nampk mcm gelisah je,ada urusan yg xslesai lg ke?kalau ada, encik boleh pergi skrg,saya rasa saya dah dpt apa yg saya nak tny.

Amirul:KTHXBYE *menggelupur lari masuk lorong





No comments:

Post a Comment